Friday, 10 February 2012

AMALAN RUQYAH AYAT 33






9 comments:

  1. Assalaamu'alaikum ustaz, Jazakalloohu Khoir,
    Tak semua insan yang memiliki ilmu mahu atau bermurahati mendedahkannya ke dalam blog untuk tatapan kepada yang memerlukannya termasuklah saya..................suradi sandakan sabah.

    ReplyDelete
  2. Amalan Ayat 33 ialah termasuk Sunnah Nabi Muhammad S.A.W. Mudahan-mudahan Allah memberi kita kekuatan untuk kita beramal dengan niat mencari keredhaan Allah di Dunia & Akhirat. Amin

    ReplyDelete
  3. terima kasih kerana membongkar rahsia al quran untuk manfaat bersama. Ia sangat bermakna juga buat diri saya sebagai perawat Islam

    ReplyDelete
  4. Assalamu'alaikum tuan. Qabiltu. Saya mohon izin untuk mengamalkannya.

    ReplyDelete
  5. assalam tuan, saya mohon izin untuk diamalkan kami sekeluarga...

    ReplyDelete
  6. Syukran Ya Ustaz. Izinkan saya mengamalkannya. Saya menjadi anak murid kepada tuan.

    ReplyDelete
  7. Almarhum guru saya ustaz haji ahmad berkata amalan ini dari Imam ghazali...

    ReplyDelete
  8. Yang terbaik jika diambil secara talaqqi dari guru yang mursyid...

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum ustaz saya ada masaalh dalam diri juga perniagaan..saya mintak halal ayat 33 utuk diijazahkn pada saya..serta mengamalkn ayat 33 ini...semoga allah memberi rahmatnya pada ustaz amiin

    ReplyDelete